Ο όμιλος ΣΚΑΪ

O Σπύρος Σεραφείμ από το τετράδιο, αυτή τη φορά χωρίς δικά μας σχόλια:

@ Η μεγαλύτερη είδηση της προηγούμενης εβδομάδα ήταν εκείνη που έκανε λόγο για την κίνηση που προκάλεσε τουλάχιστον έκπληξη στην αγορά: Ο όμιλος ΣΚΑΪ προχώρησε στην κατάργηση της Διεύθυνσης Marketing, «στο πλαίσιο των δυσμενών οικονομικών συνθηκών και της ανάγκης για αναδιοργάνωση», όπως τονίζεται στη σχετική ανακοίνωσή του.
Έτσι, λοιπόν, η Σελήνη Ευθυμίου, Διευθύντρια Marketing του σταθμού, αλλά και οι συνεργάτες της, του τμήματος αυτού, αποχωρούν από τον όμιλο. Η Σελήνη Ευθυμίου διατηρούσε τη θέση της Διευθύντριας Marketing του Ομίλου και είχε υπό την ευθύνη της, ανάμεσα στα άλλα, τους σταθμούς Μελωδία 99,2, Red 96,3, Play 88,9 και το web radio Freedomfm.gr. Θυμίζω ότι μόλις την προηγούμενη εβδομάδα έγραφα ότι αποχώρησε από το Μελωδία η κα Μάρλεν Παλλικαράκη.  

@ Τι ακριβώς συμβαίνει στον ΣΚΑΪ; Είναι αυτά που, επίσης, έγραφα την προηγούμενη εβδομάδα. Ότι εκεί ο κύριος Αλαφούζος λαμβάνει σοβαρά υπόψη του τις απόψεις των συμβούλων του. Μάλιστα, κάποια blogs αναδημοσίευσαν αυτή την άποψή μου και, μάλιστα, ένα από αυτά αναρρωτιόταν για το αν εννοώ τον κύριο Παναγόπουλο. Θα μπορούσε, απλώς, ο διαχειριστής του μπλογκ να μου στείλει ένα μέιλ και να με ρωτήσει ευθέως για το ποιον ή ποιους εννοώ. Όχι, λοιπόν, δεν εννοώ τον κύριο Παναγόπουλο. Έτσι, για να γίνει ακόμα πιο περίπλοκο.

@ Από την άλλη, όταν ένας τόσο μεγάλος όμιλος, καταργεί τη Διεύθυνση Marketing, άλλα «μαγαζιά», πολύ μικρότερα, τι θα έπρεπε να κάνουν; Να βάλουν λουκέτο; Όταν είσαι τόσο μεγάλος όμιλος και δεν μπορείς να πουλήσεις τα μέρη του ομίλου σου, κάτι δεν πάει καλά. Σίγουρα, η αγορά έχει κλείσει κατά πολύ τις στρόφιγγες, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα σταματήσει κάθε διαφήμιση στα ραδιόφωνα. Τι τρελές οικονομίες είναι αυτές; Αν δεν έχεις τμήμα marketing, πώς θα έρθουν τα λεφτά; Η επόμενη κίνηση, δηλαδή, που θα αφορά κατάργηση σε κάτι, ποια θα είναι; Θα καταργήσουν την κονσόλα ή τα μικρόφωνα;

@ Μπορούμε, πάντα, να μείνουμε στο άλλος σκέλος της δήλωσης του ΣΚΑΪ, ότι επίκειται αναδιοργάνωση. Για άλλη μια φορά δεν θα πρωτοτυπήσω και δηλώνω ότι «θα δείξει». Μακάρι να συσταθεί εκ νέου το τμήμα marketing του ομίλου, μακάρι γενικότερα να βρει κόσμος δουλειά σε όλους τους ομίλους, αφού πολλά τμήματα έχουν παροπλιστεί ή και καταργηθεί. Όλα αυτά, συνέπεια της κρίσης που γέννησε ανασφάλεια την αγορά ή που, κατά άλλους, απλώς ξεφούσκωσε πιο γρήγορα την απάτη, τη «φούσκα» των Μ.Μ.Ε

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.