Καλό Μήνα με ένα ακόμη Rebranding στη ζώνη Clarke…

Η ενοποίηση προϊόντων - υπηρεσίες (συναφείς `η συνδυαστικές) κάτω από ένα κοινό Brand Name είναι πλέον ένα σύνηθες φαινόμενο στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Έτσι ο Νοέμβριος μας επιφυλάσσει ένα ακόμη Rebranding στη ζώνη Clarke (αυτή τη φορά για τη Ελληνική αγορά), μια και ήδη ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για τη νέα δυναμική πορεία της υβριδικής πλατφόρμας τηλεόρασης του ΟΤΕ
Nicolas A.

Διαβάστε περισσότερα »

from Greek Digital TV

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.