Αλαφούζος εναντίον Κουρή

Για τη διαμάχη Αλαφούζου και Κουρή δεν θα πάρουμε αρχικά θέση, απλά θα αναδημοσιεύσουμε τις επιστολές και καταγγελίες που αντάλλαξαν ο μεν Αλαφούζος από το SKAI.gr και ο δε Κουρής από το fimotro (τυχαίο;):

Την πρόθεσή του να προσφύγει στη Δικαιοσύνη για το μπαράζ των πρωτοφανών προσωπικών επιθέσεων που δέχεται τις τελευταίες ημέρες από την τηλεόραση του ALTER γνωστοποιεί σε ανακοίνωσή του, που δόθηκε την Τρίτη στη δημοσιότητα, ο πρόεδρος του ΣΚΑΪ Γιάννης Αλαφούζος.
Αιτία όπως αναφέρει για την αήθη επίθεση εναντίον του είναι οι αποκαλύψεις του ΣΚΑΪ για το σκάνδαλο του ΑLTER.

H ανακοίνωση αναλυτικά:
«Τις τελευταίες ημέρες δέχομαι μπαράζ πρωτοφανών προσωπικών επιθέσεων από την τηλεόραση του ΑLTER με αήθεις και συκοφαντικές αναφορές, εν γνώσει της αναλήθειας αυτών, που στόχο έχουν την προσβολή της προσωπικότητάς μου και τη δημιουργία εντυπώσεων.
»Για την επίθεση αυτή κατασκευάζονται υποθέσεις ή ανασύρονται άλλες, οι οποίες έχουν κριθεί οριστικά και αμετάκλητα από ελληνικά και διεθνή δικαστήρια πλέον της δεκαετίας. Επιπροσθέτως, για αντίστοιχα δημοσιεύματα της εφημερίδας ‘’Αυριανή’’ του Γ. Κουρή, έχουν ήδη εκδοθεί σχετικές καταδικαστικές αποφάσεις περί συκοφαντικής δυσφήμισής μου.
»Προφανώς αιτία για αυτή την αήθη επίθεση εναντίον μου είναι οι αποκαλύψεις του ΣΚΑΪ για το σκάνδαλο του ALTER.
»Τον λόγο εφεξής έχουν τα δικαστήρια στα οποία θα προσφύγω για την προστασία της προσωπικότητάς μου και των εννόμων συμφερόντων μου.»
Ιωάννης Αλαφούζος
Πρόεδρος ΣΚΑΪ

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.