ΟΙ ΕΚΔΟΤΕΣ "ΦΟΡΤΩΝΟΥΝ" ΤΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΚΕΤΩΝ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΤΑ SITE ΤΟΥΣ...ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ!!!

ΑΠΟ ΠΡΕΖΑ TV

ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ...ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΣΤΟ ΥΠ.ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ...ΑΛΛΑ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΝΤΑΒΑΤΖHΔΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΜΥΑΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ.ΔΩΣΤΕ ΒΑΣΗ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.

Στις διαδικτυακές τους πύλες «φορτώνουν» την τιμολόγηση μεγάλου μέρους διαφημίσεων κανάλια, ραδιόφωνα και εφημερίδες (με ελάχιστες εξαιρέσεις), με αποτέλεσμα διαφημιστικές εταιρείες και διαφημιζόμενοι να αποφεύγουν την καταβολή αγγελιοσήμου και τα ασφαλιστικά ταμεία των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας να χάνουν εκατομμύρια ευρώ.
ΤΟ «ΚΟΛΠΟ» ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ: ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΖΗΤΟΥΝ ΥΠΕΡΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΤΥΑΚΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΥΠΟΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Η ΣΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ. ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ, ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΜΕΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ, ΩΣΤΟΣΟ, ΓΛΙΤΩΝΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΙΟΣΗΜΟΥ.
ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΜΕ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΑΓΓΕΛΙΟΣΗΜΟ (20% ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ ΚΑΙ 21,5% ΤΩΝ ΣΠΟΤ ΣΕ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ), ΚΑΤΙ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΑΚΡΑΤΕΙΤΑΙ ΑΓΓΕΛΙΟΣΗΜΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΚΑΘΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ. ΑΛΛΩΣΤΕ, ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ Ο ΔΙΑΥΛΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΝΑΝΕ ΜΜΕ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ.

Το ζήτημα πάντως πρέπει να ξεκαθαριστεί σύντομα, καθώς φαίνεται να έχει δημιουργηθεί μια... μαύρη τρύπα με τις διαφημιστικές εταιρείες να ζητούν από τα ΜΜΕ να τιμολογούν τις διαφημίσεις στους διαδικτυακούς τους τόπους ώστε να μην επιβαρύνονται με αγγελιόσημο, με αποτέλεσμα να χάνονται εκατομμύρια ευρώ από τα ασφαλιστικά ταμεία (ΕΤΑΠ-ΜΜΕ και ΕΔΟΕΑΠ) των εργαζομένων στα Μέσα. Να ξεκαθαρίσουμε ότι το αγγελιόσημο είναι κοινωνικός πόρος και αντικαθιστά εργοδοτικές και κρατικές εισφορές στα ασφαλιστικά ταμεία οι οποίες δεν καταβάλλονται. Δεν υπάρχει δηλαδή, η γνωστή τριμερής χρηματοδότηση των άλλων ασφαλιστικών ταμείων.
Οι στρεβλώσεις που δημιουργούνται στην αγορά είναι πλέον μεγάλες καθώς με τη μη καταβολή αγγελιοσήμου από τις καταχωρίσεις στο Διαδίκτυο υπάρχει εισφοροδιαφυγή, ενώ παρατηρούνται και «καπέλα» στις διαφημιστικές καταχωρίσεις.
Κι αυτό διότι όταν δεν παρακρατείται αγγελιόσημο ο διαφημιζόμενος δεν ενημερώνεται από το συναλασσόμενο Μέσο, το οποίο σε διαφορετική περίπτωση είναι υποχρεωμένο να αποστείλει και σε αυτόν αντίγραφο του σχετικού τιμολογίου που εκδίδει στη διαφημιστική εταιρεία. Οταν μάλιστα δεν παρακρατείται αγγελιόσημο δεν αποστέλλονται και οι συμπληρωματικοί τιμοκατάλογοι διαφημιστικής χρέωσης ανά πελάτη στις ΔΟΥ. Κάτι που δημιουργεί και συνθήκες αδιαφάνειας.

Κυβερνητικοί παράγοντες εκφράζουν φόβους ότι αυτό που συμβαίνει στο Διαδίκτυο μπορεί να θεωρηθεί και κίνητρο εισφοροδιαφυγής γι' αυτό και πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα. Σύμφωνα με πληροφορίες η κυβέρνηση φαίνεται να το έχει αντιληφθεί και να σχεδιάζει σχετική νομοθετική παρέμβαση, η οποία δεν αποκλείεται να περάσει μέσα στο επόμενο τρίμηνο ώστε να ξεκαθαριστεί ότι οι διαφημιστικές καταχωρίσεις στο Ιντερνετ επιβαρύνονται με αγγελιόσημο.
Το θέμα έχει κριθεί σοβαρό και επείγον, ενώ ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Γ. Κουτρουμάνης έχει πει ότι θα το θέσει σύντομα σε δημόσια διαβούλευση. Ενα από τα προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπιστεί είναι το αν και πώς οι διαδικυτακοί τόποι μπορούν να χαρακτηριστούν Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας. Ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης έχει θέσει σχετικό ερώτημα στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους και αναμένεται απάντηση.

Σύμφωνα με πληροφορίες το υπουργείο Εργασίας έχει βρει λύση, θεωρώντας ότι από τη στιγμή που οι εργαζόμενοι σε αυτά ασφαλίζονται σε ΕΤΑΠ-ΜΜΕ εξ αυτού τεκμαίρεται ότι πρόκειται για ΜΜΕ. Πρέπει όμως να ξεκαθαριστεί ότι και όποιος προσλαμβάνεται σε αυτά πρέπει άμεσα να ασφαλίζεται σε ΕΤΑΠ-ΜΜΕ, καθώς οι διαδικτυακοί τόποι είναι σαφέστατα μετεξέλιξη των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας.

ΠΡΕΖΑ TV
9-5-2010

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.