Aυτόνομο κράτος οι πειρατές με τις τσόντες
Σύστημα προστασίας με υπέρυθρες κάμερες έχουν δημιουργήσει οι πειρατές των βουνών για να προστατέψουν τα τσοντοκάναλα. Τη σοβαρή αυτή καταγγελία έκανε η ηγεσία της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων στην πρώτη της παρουσία στη Βουλή, στην αρμόδια Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας, την 1η Δεκεμβρίου 2009. Την ίδια ώρα που η Ελλάδα επιχειρεί με στρεβλό τρόπο τη μετάβαση στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση, προκύπτει ότι τα κέντρα εκπομπής των τηλεοπτικών σταθμών στα βουνά ανήκουν σε άλλη επικράτεια.
Εκείνο που αποκαλύπτεται είναι πως, σε εποχή κρίσης μάλιστα, έχουν σταλεί στην Υπηρεσία Ειδικών Ελέγχων του υπουργείου Οικονομικών λίστες με τους διαφημιζόμενους στους παράνομους σταθμούς, χωρίς ωστόσο να υπάρχει καμία παρέμβαση. Χαμένοι οι πολίτες, που υποκύπτοντας στον πειρασμό των αισθησιακών βιντεοκλίπ πληρώνουν μικρές περιουσίες καλώντας υπηρεσίες τηλεηχοπληροφόρησης, την ίδια ώρα που το Δημόσιο χάνει τεράστια έσοδα από τη φοροδιαφυγή και τη μη αξιοποίηση του φάσματος.
«Τα αυτοκίνητα ανεβαίνουν συνήθως βράδυ στα τηλεοπτικά κανάλια που δείχνουν ταινίες αισθησιακού περιεχομένου με διαφημίσεις από κάτω. Όταν το φορτηγό πάει να ανέβει, υπάρχουν συνήθως υπέρυθρες κάμερες που διαπιστώνουν ότι υπάρχει κίνηση προς το βουνό», δηλώνει ο πρόεδρος της ΕΕΤΤ, Λεωνίδας Κανέλλος, περιγράφοντας το καθεστώς αυτονομίας των πειρατών. Συμπληρώνει δε πως «αυτό συμβαίνει στην καλή περίπτωση, όταν περιμένει κάποιος να το μάθει από τους πρόποδες του βουνού»... «Στην κακή περίπτωση», συνεχίζει, «είναι ο τσιλιαδόρος έξω από εκεί που παρκάρουμε τα αυτοκίνητα και ενημερώνει ότι αυτή τη στιγμή βγαίνουν τα αυτοκίνητα της ΕΕΤΤ. Ενημερώνονται αμέσως όλες οι βουνοκορφές ότι σήμερα το βράδυ θα γίνει κάποια επιχείρηση και περιμένουν...».
Οι υπάλληλοι της ΕΕΤΤ «αντιμετωπίζουν και πρόβλημα ασφάλειας διττό», σύμφωνα με τον Λ. Κανέλλο. «Το ένα είναι από τους μπράβους, το άλλο από την ακτινοβολία που εκπέμπουν αυτά τα συστήματα. Τους έχουμε εφοδιάσει με ειδικές στολές και ειδικά μηχανήματα και όταν πλησιάζουν και έχει ιδιαίτερη ακτινοβολία χτυπάει ένα κόκκινο σηματάκι, που σημαίνει ότι πρέπει να απομακρυνθούν», εξηγεί. «Η λύση», κατά τον πρόεδρο της ΕΕΤΤ, «θα ήταν... (Παρόν)
να υπήρχε μόνο μία Αρχή που θα ήταν υπεύθυνη για το γκρέμισμα των αυθαιρέτων, αυτή τη στιγμή όμως είναι 10»! Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Αρχής, Ευάγγελο Συρίγο, για να αφαιρεθεί ένα κοντέινερ από το βουνό «πρέπει να έρθει η Περιφέρεια, η Νομαρχία, ο Δήμος, η Πολεοδομία, το Δασαρχείο, εάν χρειάζεται η Αρχαιολογική Υπηρεσία, η ΔΕΗ που θα το αποσυνδέσει, ο Εισαγγελέας, η ΕΕΤΤ και τα ΜΑΤ». Ποιος πληρώνει για την αφαίρεση του κοντέινερ; «Επειδή δεν πλήρωνε κανένας, έρχεται με τα χρήματα που βγάζει η ΕΕΤΤ» από τα πρόστιμα και τα καταβάλλει η Αρχή στον εργολάβο. Τόσο η ΕΕΤΤ όσο και η Αστυνομία έχουν επωμιστεί το βάρος της κινητοποίησης.
Υπάρχει όμως και μια άλλη διάσταση, αυτή του οικονομικού οφέλους που έχουν οι πειρατές από τα έσοδα των διαφημίσεων. Η ΕΕΤΤ, σύμφωνα με τον Ευ. Συρίγο, κατέγραψε όλες τις διαφημίσεις και τους διαφημιζόμενους και έστειλε τα στοιχεία στην Υπηρεσία Ειδικών Ελέγχων του υπουργείου Οικονομικών. «Όμως, επειδή έχει πολύ μικρό αντικείμενο για την Υπηρεσία Ειδικών Ελέγχων, κανένας μέχρι τώρα δεν έχει ασχοληθεί».
(Παρόν,satleo)
Εκείνο που αποκαλύπτεται είναι πως, σε εποχή κρίσης μάλιστα, έχουν σταλεί στην Υπηρεσία Ειδικών Ελέγχων του υπουργείου Οικονομικών λίστες με τους διαφημιζόμενους στους παράνομους σταθμούς, χωρίς ωστόσο να υπάρχει καμία παρέμβαση. Χαμένοι οι πολίτες, που υποκύπτοντας στον πειρασμό των αισθησιακών βιντεοκλίπ πληρώνουν μικρές περιουσίες καλώντας υπηρεσίες τηλεηχοπληροφόρησης, την ίδια ώρα που το Δημόσιο χάνει τεράστια έσοδα από τη φοροδιαφυγή και τη μη αξιοποίηση του φάσματος.
«Τα αυτοκίνητα ανεβαίνουν συνήθως βράδυ στα τηλεοπτικά κανάλια που δείχνουν ταινίες αισθησιακού περιεχομένου με διαφημίσεις από κάτω. Όταν το φορτηγό πάει να ανέβει, υπάρχουν συνήθως υπέρυθρες κάμερες που διαπιστώνουν ότι υπάρχει κίνηση προς το βουνό», δηλώνει ο πρόεδρος της ΕΕΤΤ, Λεωνίδας Κανέλλος, περιγράφοντας το καθεστώς αυτονομίας των πειρατών. Συμπληρώνει δε πως «αυτό συμβαίνει στην καλή περίπτωση, όταν περιμένει κάποιος να το μάθει από τους πρόποδες του βουνού»... «Στην κακή περίπτωση», συνεχίζει, «είναι ο τσιλιαδόρος έξω από εκεί που παρκάρουμε τα αυτοκίνητα και ενημερώνει ότι αυτή τη στιγμή βγαίνουν τα αυτοκίνητα της ΕΕΤΤ. Ενημερώνονται αμέσως όλες οι βουνοκορφές ότι σήμερα το βράδυ θα γίνει κάποια επιχείρηση και περιμένουν...».
Οι υπάλληλοι της ΕΕΤΤ «αντιμετωπίζουν και πρόβλημα ασφάλειας διττό», σύμφωνα με τον Λ. Κανέλλο. «Το ένα είναι από τους μπράβους, το άλλο από την ακτινοβολία που εκπέμπουν αυτά τα συστήματα. Τους έχουμε εφοδιάσει με ειδικές στολές και ειδικά μηχανήματα και όταν πλησιάζουν και έχει ιδιαίτερη ακτινοβολία χτυπάει ένα κόκκινο σηματάκι, που σημαίνει ότι πρέπει να απομακρυνθούν», εξηγεί. «Η λύση», κατά τον πρόεδρο της ΕΕΤΤ, «θα ήταν... (Παρόν)
να υπήρχε μόνο μία Αρχή που θα ήταν υπεύθυνη για το γκρέμισμα των αυθαιρέτων, αυτή τη στιγμή όμως είναι 10»! Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Αρχής, Ευάγγελο Συρίγο, για να αφαιρεθεί ένα κοντέινερ από το βουνό «πρέπει να έρθει η Περιφέρεια, η Νομαρχία, ο Δήμος, η Πολεοδομία, το Δασαρχείο, εάν χρειάζεται η Αρχαιολογική Υπηρεσία, η ΔΕΗ που θα το αποσυνδέσει, ο Εισαγγελέας, η ΕΕΤΤ και τα ΜΑΤ». Ποιος πληρώνει για την αφαίρεση του κοντέινερ; «Επειδή δεν πλήρωνε κανένας, έρχεται με τα χρήματα που βγάζει η ΕΕΤΤ» από τα πρόστιμα και τα καταβάλλει η Αρχή στον εργολάβο. Τόσο η ΕΕΤΤ όσο και η Αστυνομία έχουν επωμιστεί το βάρος της κινητοποίησης.
Υπάρχει όμως και μια άλλη διάσταση, αυτή του οικονομικού οφέλους που έχουν οι πειρατές από τα έσοδα των διαφημίσεων. Η ΕΕΤΤ, σύμφωνα με τον Ευ. Συρίγο, κατέγραψε όλες τις διαφημίσεις και τους διαφημιζόμενους και έστειλε τα στοιχεία στην Υπηρεσία Ειδικών Ελέγχων του υπουργείου Οικονομικών. «Όμως, επειδή έχει πολύ μικρό αντικείμενο για την Υπηρεσία Ειδικών Ελέγχων, κανένας μέχρι τώρα δεν έχει ασχοληθεί».
(Παρόν,satleo)
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου