Η Ελευθεροτυπία αντέγραψε το mediablog

Πολύς κόσμος αναρωτιέται τελευταία για την κρίση των εφημερίδων και την πτώση των πωλήσεων. Οι ειδικοί πάντως επιμένουν ότι αυτό που φταίει είναι ένα πράγμα. Η υποτίμηση του αναγνώστη και η έλλειψη πρωτογενούς έρευνας.

Οι εφημεριδάδες πάλι κατηγορούν την τηλεόραση, το ιντερνετ, τα νέα μέσα που τους κλέβουν τις ειδήσεις, δεν αναφέρουν τις πηγές κλπ… Και στο mediablog πολλές φορές έχουμε αναπαράξει δημοσιεύματα και φωτογραφίες από παραδοσιακά μέσα, φροντίζοντας πάντα να αναφέρουμε την πηγή και να δίνουμε το link, καθώς δεν θεωρούμε ότι πρόκειται ούτε για ανταγωνιστικές, αλλά ούτε και για συγκρίσιμες μορφές ενημέρωσης. Και πως να συγκρίνεις άλλωστε ένα blog των 3-4 ανθρώπων με έναν εκδοτικό οργανισμό που διαθέτει διευθυντές, αρχισυντάκτες, υλατζήδες, ρεπόρτερ, φωτογράφους κλπ που εργάζονται καθημερινά για ένα άρτιο φύλλο.

Έχοντας όλα αυτά στο μυαλό, σε εκπλήσσει το γεγονός ότι ανοίγοντας το σαββατιάτικο φύλλο της ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ στα media διαβάζεις ένα άρθρο μισής σελίδας για την ατυχή διαφημιστική καμπάνια του ΒΗΜΑ FM βλέπεις να συνοδεύεται από μια φωτογραφία που έχουν τραβήξει οι συντάκτες του mediablog με κινητό (!) τηλέφωνο.

Είναι δυνατόν σε μια μεγάλη εφημερίδα να προτιμούν να “δανειστούν” μια φωτογραφία από ένα blog, να την ρετουσάρουν στο photoshop για να σβήσουν τα περιττά και να διορθώσουν τα χρώματα, αντί να στείλουν ένα φωτογράφο να βγάλει μια φωτογραφία σε μια από τις εκατοντάδες διαφημιστικές πινακίδες σε όλη την πόλη και μάλιστα μια πιο αντιπροσωπευτική που να δείχνει όλους τους πρωταγωνιστές της καμπάνιας; Κι όμως είναι…

Πάνω η φωτογραφία του mediablog και κάτω το ρετουσαρισμένο αντίγραφο (χωρίς καλώδια και ηλιακούς θερμοσίφωνες) της “Ε”. [mediablog]

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.