Nova

Ο γενικός διευθυντής μάρκετινγκ του ομίλου Netmed (στον οποίο ανήκει η Nova) Τάσος Ξιναρής μιλάει για τα νέα δεδομένα, τις συνδρομές που αρκετοί χαρακτηρίζουν υψηλές, θεωρεί ότι η οικονομική κρίση μπορεί να επηρεάσει θετικά τον συγκεκριμένο τομέα και αναφέρεται στους νέους στόχους και τη στρατηγική της εταιρείας. (ENet)

Κάντε κλικ παραπάνω για να διαβάσετε όλη τη συνέντευξη. Το hellastv, αναδημοδιεύει τα σχόλια του Κώστα Πρέντα μέσα από το satleo που αναφέρονται στην εν λόγω συνέντευξη:

Διαβάσαμε με ενδιαφέρον τη συνέντευξη που παραχώρησε στην «Ελευθεροτυπία», ο γενικός διευθυντής μάρκετινγκ του ομίλου Netmed, κ. Τάσος Ξιναρής, και χαιρόμαστε ιδιαίτερα που η εταιρεία του «αφουγκράζεται» τις αντιδράσεις των καταναλωτών.
Το Satleo θα σταθεί ιδιαίτερα στη φράση του κ. Ξιναρή «Τα προϊόντα και οι εμπορικές πολιτικές διαμορφώνονται μέσα στην αγορά που λειτουργούν. Άλλο να λειτουργείς σε μια αγορά 60 εκατομμυρίων κατοίκων κι άλλο σε μία 10 εκατομμυρίων», παρουσιάζοντας ένα συγκριτικό πίνακα με τις τιμές των βασικών πακέτων που παρέχουν δορυφορικές συνδρομητικές πλατφόρμες σε χώρες – μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με μικρότερο πληθυσμό από την Ελλάδα.
Τα σχετικά links παραπέμπουν στις επίσημες ιστοσελίδες των εταιρειών, παρέχοντας περισσότερα στοιχεία (περιεχόμενο βασικού πακέτου, τιμές περιεχόμενο - premium πακέτων κλπ), ενώ τα στοιχεία για τους πληθυσμούς των χωρών προέρχονται από την ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Απʼ ό,τι φαίνεται, κ. Ξιναρή, η ελληνική αγορά των 11 εκατομμυρίων κατοίκων δεν είναι και τόσο μικρή, ενώ (τουλάχιστον) το Start Pack με 9,90 ευρώ/μήνα θα ήταν πιο κοντά στο «μέσο όρο» των μικρών ευρωπαϊκών χωρών και σίγουρα θα «απογείωνε» τις συνδρομές της Nova… Κώστας Πρέντας

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.