Τα σχέδια του Mad TV εν όψει και ΜΤV Greece
(satleo.gr)
Το Mad είναι πλέον 12 χρονών. Τι είναι σήμερα το Mad;
"Είναι κάτι που ξεκίνησε, δεν θέλω να πω σαν πλάκα, αλλά σαν μια μικρή προσπάθεια που σήμερα έχει μεγαλώσει τόσο, ώστε να μπορείς να την πεις μια πολύ μεγάλη παρέα 160 ανθρώπων: είναι ένας οργανισμός πλέον που κάνει πάρα πολλά πράγματα γύρω από την μουσική. Το Mad δεν είναι απλά ένα μουσικό κανάλι, για τον απλούστατο λόγο ότι μόνο ως μουσικό κανάλι, δεν θα μπορούσε να μεγαλώσει άλλο. Είναι ένας οργανισμός με ραδιόφωνα, δορυφορικά ραδιόφωνα, internet, κινητή τηλεφωνία, υπηρεσίες για κινητά, διοργανώσεις events".
Γιατί το Mad κινείται προς το εξωτερικό όταν έρχεται το MTV στην Ελλάδα; Γνωρίζω ότι παλιότερα είχατε κάνει έρευνες για την δημιουργία δεύτερου καναλιού στην Ελλάδα, οι οποίες έδειξαν ότι δεν υπάρχει χώρος. Γιατί τότε έρχεται το MTV;
"Διότι αυτός που έρχεται δεν διερεύνησε την αγορά και διαπίστωσε κενό. Είναι μια ομάδα επιχειρηματιών που πληρώνουν τα δικαιώματα στο MTV και θέλουν να δουν αν μπορούν να κάνουν κάτι. Αυτός που έχει το brand δεν θέλησε να δραστηριοποιηθεί, γιατί γνωρίζει τα περιθώρια της τοπικής αγοράς και δεν θέλησε να αναμιχθεί. Για εμάς, αν θέλουμε να μεγαλώσουμε – κάτι που πρέπει να κάνουμε αναγκαστικά, γιατί οι επενδύσεις στον χώρο των media αυξάνονται -, επειδή σιγά σιγά θα φτάσουμε στην οροφή εσόδων στην Ελλάδα, πρέπει να κινηθούμε σε χώρους όπου μπορούμε να μεγαλώσουμε. Υπάρχει και το ιδιαίτερο δεδομένο ότι, όπως το MTV δεν ενδιαφέρεται για την Ελλάδα, έτσι δεν ενδιαφέρεται και για πάρα πολλές άλλες αγορές. Ειδικά για τη Βαλκανική δεν ενδιαφέρεται, γιατί θεωρεί τον χώρο ζούγκλα. Αυτό ευνοεί εμάς, γιατί μαθημένοι σε μικρές αγορές, ενδεχομένως να έχουμε μια ευκαιρία να δημιουργήσουμε ένα δίκτυο σε όλες αυτές τις χώρες, το οποίο θα είναι μεγαλύτερο από οποιονδήποτε μεγάλο παίκτη, όταν πια αυτός θα αποφασίσει να μπει".
Γιατί έκανε ραδιόφωνο το Mad;
"Αναγκαστικά έπρεπε να κάνει. Ξέραμε ότι θα προκύψει ανταγωνισμός είτε από το MTV είτε από άλλον που δραστηριοποιείται ήδη στα μεσα. Αρχικά λοιπόν, ήταν κίνηση αμυντική. Επιχειρηματικά έχει νόημα, γιατί παγκοσμίως, ενώ η τηλεόραση πέφτει λόγω του internet, το ραδιόφωνο ανεβαίνει. Τα αποτελέσματα είναι πολύ θετικά: μέσα σε 1 χρόνο, έχει φτάσει να είναι 3ο στο ηλικιακό group που μας ενδιαφέρει.
Το Mad δίνει περιεχόμενο στην ΕΡΤ!
"Στην περίπτωση της ΕΡΤ, το απίστευτο είναι ότι γίνεται αφιλοκερδώς. Επειδή η ψηφιακή προσπάθεια της ΕΡΤ γίνεται για το καλό όλων, είπαμε να το κάνουμε..."
"Είναι κάτι που ξεκίνησε, δεν θέλω να πω σαν πλάκα, αλλά σαν μια μικρή προσπάθεια που σήμερα έχει μεγαλώσει τόσο, ώστε να μπορείς να την πεις μια πολύ μεγάλη παρέα 160 ανθρώπων: είναι ένας οργανισμός πλέον που κάνει πάρα πολλά πράγματα γύρω από την μουσική. Το Mad δεν είναι απλά ένα μουσικό κανάλι, για τον απλούστατο λόγο ότι μόνο ως μουσικό κανάλι, δεν θα μπορούσε να μεγαλώσει άλλο. Είναι ένας οργανισμός με ραδιόφωνα, δορυφορικά ραδιόφωνα, internet, κινητή τηλεφωνία, υπηρεσίες για κινητά, διοργανώσεις events".
Γιατί το Mad κινείται προς το εξωτερικό όταν έρχεται το MTV στην Ελλάδα; Γνωρίζω ότι παλιότερα είχατε κάνει έρευνες για την δημιουργία δεύτερου καναλιού στην Ελλάδα, οι οποίες έδειξαν ότι δεν υπάρχει χώρος. Γιατί τότε έρχεται το MTV;
"Διότι αυτός που έρχεται δεν διερεύνησε την αγορά και διαπίστωσε κενό. Είναι μια ομάδα επιχειρηματιών που πληρώνουν τα δικαιώματα στο MTV και θέλουν να δουν αν μπορούν να κάνουν κάτι. Αυτός που έχει το brand δεν θέλησε να δραστηριοποιηθεί, γιατί γνωρίζει τα περιθώρια της τοπικής αγοράς και δεν θέλησε να αναμιχθεί. Για εμάς, αν θέλουμε να μεγαλώσουμε – κάτι που πρέπει να κάνουμε αναγκαστικά, γιατί οι επενδύσεις στον χώρο των media αυξάνονται -, επειδή σιγά σιγά θα φτάσουμε στην οροφή εσόδων στην Ελλάδα, πρέπει να κινηθούμε σε χώρους όπου μπορούμε να μεγαλώσουμε. Υπάρχει και το ιδιαίτερο δεδομένο ότι, όπως το MTV δεν ενδιαφέρεται για την Ελλάδα, έτσι δεν ενδιαφέρεται και για πάρα πολλές άλλες αγορές. Ειδικά για τη Βαλκανική δεν ενδιαφέρεται, γιατί θεωρεί τον χώρο ζούγκλα. Αυτό ευνοεί εμάς, γιατί μαθημένοι σε μικρές αγορές, ενδεχομένως να έχουμε μια ευκαιρία να δημιουργήσουμε ένα δίκτυο σε όλες αυτές τις χώρες, το οποίο θα είναι μεγαλύτερο από οποιονδήποτε μεγάλο παίκτη, όταν πια αυτός θα αποφασίσει να μπει".
Γιατί έκανε ραδιόφωνο το Mad;
"Αναγκαστικά έπρεπε να κάνει. Ξέραμε ότι θα προκύψει ανταγωνισμός είτε από το MTV είτε από άλλον που δραστηριοποιείται ήδη στα μεσα. Αρχικά λοιπόν, ήταν κίνηση αμυντική. Επιχειρηματικά έχει νόημα, γιατί παγκοσμίως, ενώ η τηλεόραση πέφτει λόγω του internet, το ραδιόφωνο ανεβαίνει. Τα αποτελέσματα είναι πολύ θετικά: μέσα σε 1 χρόνο, έχει φτάσει να είναι 3ο στο ηλικιακό group που μας ενδιαφέρει.
Το Mad δίνει περιεχόμενο στην ΕΡΤ!
"Στην περίπτωση της ΕΡΤ, το απίστευτο είναι ότι γίνεται αφιλοκερδώς. Επειδή η ψηφιακή προσπάθεια της ΕΡΤ γίνεται για το καλό όλων, είπαμε να το κάνουμε..."
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου