Μελέτη Περιβάλλοντος Β' Δημοτικού - Φύλλα εργασίας για όλες τις ενότητες




1. Το σχολείο

Ζωγραφίζω το σχολείο μου
Download File

Τι μου αρέσει περισσότερο και τι λιγότερο στο σχολείο;
Download File

Κανόνες Ομάδας
Download File


 2. Η συνοικία μου
Η συνοικία μου
Download File

Περίπατος στη γειτονιά του σχολείου μου
Download File

Κατοικίες
Download File

Οι υπηρεσίες της συνοικίας μου
Download File

Η ζωή στο χωριό ή στην πόλη
Download File

Διδακτικό Σενάριο - Μέσα από τη γειτονιά του χθες ανακαλύπτω τη γειτονιά του σήμερα
Download File

Διδακτικό Σενάριο - Οι Μαθητές της Φύσης
Download File


 3. Ο Προσανατολισμός
Τα 4 σημεία του Ορίζοντα
Download File


 4. Ο Χρόνος
Ζωγραφίζω τον Χρόνο όπως τον φαντάζομαι
Download File

Η Εβδομάδα - Κρυπτόλεξο
Download File

Οι μήνες - Κρυπτόλεξο
Download File

Οι εποχές
Download File

Παροιμίες για τους μήνες
Download File

Παροιμίες για τους μήνες του χρόνου - Άσκηση
Download File

5. Οι ανάγκες και τα δικαιώματα μου
Η Χάρτα των Δικαιωμάτων του Παιδιού Από τη UNICEF 1
Download File

Η Χάρτα των Δικαιωμάτων του Παιδιού Από τη UNICEF 2
Download File

Η Χάρτα των Δικαιωμάτων του Παιδιού Από τη UNICEF 3
Download File

Η Χάρτα των Δικαιωμάτων του Παιδιού Από τη UNICEF 4
Download File

Τα δικαιώματα των παιδιών - Άσκηση
Download File



6. Τα ζώα

Είδη ζώων - Κολάζ
Download File
Τι τρώνε τα ζώα
Download File

Προσαρμογή ζώων στο περιβάλλον
Download File

Απειλούμενα είδη ζώων
Download File

Ιδιαίτερα χαρίσματα ζώων
Download File

Παροιμίες με ζώα
Download File

Το βιβλίο των ζώων
Download File



http://ift.tt/2t5vPuE

Περισσότερο πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό για το Δημοτικό εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.