5 πράγματα που κάνουν την Ελλάδα την πιο καλτ χώρα του καλοκαιριού




Αθάνατο ελληνικό καλοκαίρι! Με τις παραλίες σου, με τις θάλασσές σου, με τον ήλιο σου! Με τις διακοπάρες, με τις ποτάρες και τις φασάρες σου σε όλη την χώρα! 5 σημεία κλειδιά για να ξεχωρίσουμε από την καθημερινότητά μας σε πόλεις, χωριά και νησιά. 5 καλτ λεπτομέρειες της Ελλάδας που καίγεται κάτω από τον ήλιο.
Τα πανηγύρια
Η Ελληνική ύπαιρθος γιορτάζει ακόμη στα πανηγύρια. Αν δε, είσαι τον Δεκαπενταύγουστο σε νησί θα το ζήσεις ωραία. Αν είσαι στην ηπειρωτική Ελλάδα, έχεις μια μεγάλη πιθανότητα να το ζήσεις σε τέτοια υπερβολή που να πάθεις overdose για ένα χρόνο τουλάχιστον. Από πού να το πιάσουμε, από την αφίσα που αποτελεί συνήθως την ντροπή της γραφιστικής, ή από τις ουρές στα σουβλάκια και τους καυγάδες για το ποιος προηγείται; Από τις πλαστικές καρέκλες και τα χάρτινα τραπεζομάντηλα ή το μαραθώνιο κλαρίνου;
Το σπάσιμο πιάτων
Ένα άκρως διασκεδαστικό σπορ που ξεδίνεις, που απολαμβάνεις, που αν τύχει και το πετύχεις σε μαγαζί, δεν πρέπει να χάσεις την ευκαιρία να το εξασκήσεις. Καθιερώθηκε στην Ελλάδα μετά την ταινία "Ποτέ την Κυριακή" όπου Μελίνα Μερκούρη και Ζιλ Ντασέν έσπαγαν πιάτα με τη σέσουλα. Βέβαια έπειτα η δράση μειώθηκε, τα πιάτα έγιναν γύψινα και με τα χρόνια όλο και λιγότερα μαγαζιά έχουν show σπασίματος πιάτων. Αν το πετύχεις, ζήστο με τα όλα του, και στην τελική ΗΛΙΑ ΡΙΧΤΟ!

Οι λουόμενοι
Ε εντάξει, ας λέμε αλήθειες. Οι περισσότεροι από εμάς, είμαστε λίγο πολύ γραφικοί στα δικά μας ευαίσθητα σημεία. Λίγο τα φλαμίνγκο στις οροφές των αυτοκινήτων σε όλους τους παραλιακούς και μη δρόμους, λίγο τα ζωηρά Ελληνόπουλα, οι μαμάδες και οι γιαγιάδες που δεν ησυχάζουν ποτέ από το άγχος τους για την οικογένεια, λίγο οι άντρες με το τάβλι τους ή το μεσογειακό τους ταμπεραμέντο που τους κάνει να φωνάζουν λίγο παραπάνω από το κανονικό, έρχεται και δένει υπέροχα με τη ζέστη και την υγρασία της εποχής κάνοντας πολλές φορές τη μέρα αφόρητη.
Η ευρηματικότητα των επιχειρηματιών
Πώς θα φέρω τον πελάτη μέσα στο μαγαζί όταν ο ανταγωνισμός αυξάνεται, η κρίση βαθαίνει και το μπάτζετ των διακοπών μειώνεται διαρκώς; Θα κάνω σου λέει, τα αδύνατα δυνατά! Δεν υπάρχει κάτι που να μην έχει σκεφτεί ο Έλληνας επιχειρηματίας, δεν τίθεται θέμα καλαισθησίας απαραίτητα, αρκεί να καλύπτει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη γκάμα προτιμήσεων.
Τα σούπερ τουριστικά μέρη
Σαν ξεπεσμένο Λας Βέγκας, σαν σούπερμάρκετ γίγας, σαν παιδική χαρά σε θρίλερ, ταμπέλες νέον και λευκές με ανεκδιήγητα γραφιστικά και φρικτές γραμματοσειρές, με την πραμάτεια στο δρόμο απλωμένη σαν τραχανά, με παππούδες σε πλαστικές καρέκλες που αποφάσισαν να κάνουν κατάληψη στο πεζοδρόμιο και αφίσες, διαφημιστικά μπάνερ και ό,τι άλλο βάζει ο νους.
E-Daily.gr

Περισσότερα αφιερώματα εδώ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.